Fraktbetingelser

Levering

Normalt har du varene på postkontoret 2-4 dager fra vi har mottatt din bestilling. Posten/Bring varsler deg elektronisk (hvis du oppgir telefonnummer og e-postadresse) eller du vil motta hentelapp i postkassen. I høysesong (høst/vår) kan leveringen være noe senere, men legg til kommentar i kassen hvis det haster, så sender vi det samme dag.

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Hentes ikke pakken, returneres denne til oss – og du vil bli belastet for fraktkostnader på kr 300,-

Du kan velge mellom tre fraktalternativer:

  • kr 150 (servicepakke med sporing)
  • kr 55 (brev, uten sporing)
  • kr 250 (postoppkrav – kan ikke benyttes ved hasteordre)

Gratis frakt over ordre over kr 2.000,-

A-POST / BREVPOST: Pakken blir sendt som brevpost med frimerke. Ingen sporing eller forsikring er tilgjengelig. Kan brukes på rimelige og mindre forsendelser. Du som kunde er ansvarlig for forsendelsen og evt skader som oppstår etter at forsendelsen er overlevert fra oss til Posten.

SERVICEPAKKE: Vi anbefaler at du som kunde velger Postens klimanøytrale Servicepakke. Pakken kan spores og du får hentelapp i postkassen eller på SMS om mobilnummer er oppgitt, og produktene hentes på ditt lokale postkontor. Du som kunde er ansvarlig for forsendelsen og må melde skader som oppstår etter at forsendelsen er overlevert fra oss til Posten. Vi erstatter tapte og skadede forsendelser.

HENTING I BUTIKK: Vi pakker din ordre og du kan hente varene på vår adresse: Steia 14, Alvdal. Avtal gjerne tidspunkt for henting via e-post, SMS, telefon eller melding. Vis frem kvittering ved henting av varene. Varer må hentes innen 90 dager.

Betaling

Hos oss er det enkelt og trygt å bestille og betale

  • Legg varene i handlekurven
  • Når du er ferdig med å handle klikker du på handlekurven
  • Klikk på Kasse
  • Du får nå opp oversikt over handlekurven og totalsum
  • Vi benytter Klarna som betalingsløsning og du kan velge å betale med faktura, kort eller delbetaling

Du kan også lese mer om klarna på www.klarna.no

Når bestillingen er gjennomført får du en ordrebekreftelse på e-post.

Faktura blir sendt ut når vi sender varen til deg slik at du mottar varen før du betaler. Trygghet for deg. Når varene blir sendt fra oss så mottar du e-post med sporingsnummer til din pakke.

Du mottar en e-post/SMS fra Bring/Posten når pakken er klar til å hentes på ditt nærmeste postkontor eller post i butikk.

Vi forsikrer våre forsendelser slik at du som kunde ikke har noen risiko. Vi er en norsk nettbutikk og alle varer blir sendt fra Norge.

Kontakt oss på e-post dersom du har noen spørsmål.

GOD HANDEL!

Kunder på Svalbard
Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 160,- .

Retur av varer
Retur av varer må gjøres som pakke med sporing. (Servicepakke)

Returadresse for varer er:

Alvdalsbunad AS
Steia 14
2560 Alvdal